9 Kasım 2017 Perşembe

The 100 / Yabancı Dizi Yorumu

Çok bilindik dizilerin yorumunu yapmıyorum yoksa eminim ki bir çok kişi Game Of Thrones ve The Walking Dead'ın en azından bir bölümünü de olsa izlemiştir ☺


Dizinin Konusu : Nükleer bir savaş dünyayı yok ettikten 97 yıl sonra , insanlıktan kalan tek örnekleri barından bir uzay gemisi 100 genci dünyaya , tekrar insanlarla doldurması için gönderilir.
Asıl amaç şu ki ; Uzay'da yeterli oksijenin sağlanamaması , en ufak bir hata da veya kurallar çiğnendiğinde insanlara ölüm cezası verilmesi , sadece uzayda ki oksijenin belli bir aya kadar daha yeteneceğini ve herkesin teker teker öleceğini buna çözüm olarak da dünya'ya bu 100 genci gönderip , yaşanabilir bir ortamın var olup olmadığını öğrenmek istemeleridir.

Dizinin Oyuncuları : Eliza Taylor (Clarke Griffin) , Bob Morley (Bellamy Blake) , Marie Avgeropoulos (Octavia Blake)  Devon Bostick (Jasper) , Lindsay Morgan (Raven Reyes) , Richard Harmon (John Murphy)

Benim dizi hakkında ki yorumum : Dizi bir nevi kıyamet sonrasını anlatan , dram türünde bir dizidir. Eşim tavsiye üzerine mi yoksa bir yerden mi ne okumuş da bu diziye denk gelmiş. İzleyelim dedi , izledik , hani bir çok dizi olsun ilk bölüm insanı kolay kolay sarmaz ya , aynı öyle beni de hiç sarmadı . 1.2.3.bölüm derken Serhat'a " aç bir bölüm daha izleyelim saçma ama izletiyor" dedim sonra bir sardı beni 4 sezonu iki haftada bitirdik hatta bir ara Serhat sıkıldı o DJ'lik işlerine gidince ben bir akşam 4-5 bölüm izliyordum ☺

Beğenmedim değil aslında diziyi , bana gençlik dizisi gibi geldi hani 15-18 yaş arası izlenecek bir dizi diye düşündüm ama işler ilerledikçe ve ilginçleşmeye başlamasından itibaren bayağı sarıyor. İzlemek isteyenlere belirteyim ilk bir kaç bölüm sizi sarmıyor ama sonra bir sarıyor bırakamıyorsunuz . Bir de benim şöyle bir şeyim var ben bir şeye başladıysam onu bitiricem bu bir kitap olsun , bir film olsun , bir dizi olsun yarım yamalak iş yapmayı sevmem ☺

İzlemenizi tavsiye ederim dediğim gibi ilk bir kaç bölümden sonra dizi fena sarıyor şimdi 5.sezonu dört gözle bekliyorum desem yeridir.

İyi seyirler,
Saygılar..

6 yorum:

  1. ben sanırım 3 bölüm seyredip bırakmıştım sıkıldım yani daha güzel dizilere vakit kalmıyor yoksa :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur eşimde sıkılmıştı ama ben bitirdim :) işte beğenmesem bile ben sonuna kadar izliyorum , hiç sinemadan bile filmi bırakıp çıkmışlığım olamamıştır :) diğer diziler sezon finalinde olduğu için bu diziyle vakit geçirdik ben sevdim ama :)

      Sil
  2. Ben bir sezonu bitirdim , ikinci sezonun başı da yine kabul edilebilirdi ama sezonun ortasında bırakıp kaçtım :D
    Saçmalamaya başlamışlardı zira bana kalırsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu dedim ya saçma ama izlettiriyor :) ben 28 yaşındayım bana daha çok gençlik dizisi gibi gelmişti daha sonra sardı valla :)

      Sil
  3. Fi 2. Sezon çi yi izliyoruz :)

    Tv de de ufak tefek cinayetleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen bende denk geldim ufak tefek cinayetlere güzel bir diziye benziyor ama biz pek dizi izlemiyoruz evde :) bir izlediğim şevkat yerimdar var .

      Sil

Share