31 Ekim 2017 Salı

Kış da geldi..! Biraz da dertleşelim..

Şaka maka kış geldi , hoş bizim eve kış 1 aydır gelmiş durumda ama ben daha dün akşam kombiyi yaktım , ben yaktığıma göre demek ki kış kapıya dayanmış ☺


Geçenlerde Serhat'ın yengesi gelmişti ev komple bir temizlendi , o sırada evde değişiklikte yaptık. Masayla , üçlü koltuğun yerini değiştirdik , masayı cam kenarına aldık , arada böyle güneşin batışını , Çamlıca tepesine bakarak izliyorum işte..


Oturduğum bina eski bina , iki kişiyiz çocuk yok veya Allah'a şükürler olsun ailelerimiz sağlıklı , bir problemleri yok kısacası anlatmak istediğim evde baktığımız bir yaşlımız yok o yüzden doğal gazı geç açtık. Evde olmadığımız zaman hiç açmadığımız zaman bile oluyor . (Geçen sene öyleydi) Gerçi dün akşam 2.30 saat falan açtım dayanamadım artık ellerim buz kesmişti. Hani yeni binada otursak belki yakmaya gerek kalmazdı çünkü yeni binaların gerçekten ısı yalıtımı çok iyi oluyor geçen gün bir ev baktım da içeride kombi yanıyor sandım , kombi yanmıyordu üstüne üstlük evin balkonu da açıktı ve evde eşya bile yoktu.Yine nerden çıktı bu ev meselesi değil mi ? bundan bir kaç ay öncesinde de vardı böyle dertlerim , buraya da yazmıştım biraz dertleşelim , kocayı de çekiştirelim..


Evin salonu , küçük gözüküyor olabilir , aslında çok daha büyük.

Cumartesi günü Annem yine bir ev bulmuş , pazar günü bakmamız için bizi çağırdı Serhat dj'lik işinden dolayı gelemedi , hoş gelse de fikrinin değişeceğini zannetmiyordum , ben evi beğendim bina üç katlı bina , altında dükkan olmasına rağmen ev sıcacık üst katta da bir çocuğu olan hatta yeniden hamile olan bir kadın var bu durumda onun evi cayır cayır yanıyordur. Ben beğendim ama Serhat gelip bakmadığı için fotoğraflarını yolladım, taşınmak istemediğini bütün çevresinin burada olduğunu söyledi bende dedim ki " benim de Suadiye'de kaldı çevrem öyle şey olur mu başka şehre taşınsaydık ne olacaktı peki " dedim . 

Ben Anneme yakın oturmak istiyorum bunları daha önceden de yazmıştım , ( TIK TIK) eşim bana ev işlerinde destek olmuyor  , yemek , ütü , temizlik aklınıza gelebilecek her şeyi çalıştığım dönem tek başıma ben yapıyordum , resmen çöküyordum , haftaya yorgun başlıyordum. En azından Annem'e yakın otursam annem gelip işlerimi yapardı , sadece yemek yapması bile , benim için büyük bir nimet olacaktı hatta oraya taşınsak işim bile &70 hazırdı bir Kolej'de ön büro'da çalışacaktım, teyzem o Kolej'de çalıştığı için beni önerecekti , büyük olasılık olacaktı da iş. 

Hem ilerde ben çalışırsam çocuğa Annem bakacak . Annem her gün buraya gelip gidemez, bizde de kalmaz, bende istemem kendi annem bile olsa ne bileyim insanın özel bir hayatı olmalı.



 Bizim şimdiden taşınmamız gerekiyordu . Madem öyle , düşündüm taşındım ve Serhat'a " buradan taşınmıyoruz öyle mi ? , Ümraniye'den de kopamıyorsun , burada ki evlerin kirası 1300 - 1400'den aşağı değil , tamam o zaman ben bu sene Üniversite sınavına hazırlanıyorum , çocuk gibi bir düşüncem de yok , bu evde çocuk büyütmek imkansız ,  rutubetten çocuk direkt astım hastası doğacak , her ay 500'den aşağı doğal gaz vermeyeceksin bütün faturalar iki katına çıkacak madem öyle birikim de yapmak istemiyorum , ben çalışmıyorum " dedim 😀 anlayacağınız dünden bugüne çalışmama kararı aldım en azından şimdilik ve 28 yaşından sonra tekrar Üniversiteye hazırlanmaya karar vermek ..! hoş okumanın yaşı olmaz ben zaten bu sene üniversite sınavına girecektim açıköğretim de bölüm değişikliği yapmak için bakarsınız iki yıllık veya 4 yıllık İstanbul da bir üniversite olur veya %100 burslu özel üniversite olur ☺

Üniversite okumadım aslında çok iyi bir üniversite kazanıp (İstanbul'da devlet üniversitesi) sırf bölümü beğenmediğim için okumayıp çalışmayı tercih ettim ve hayatımda yaptığım hiçbir şeyden normalde pişman olmam tek pişmanlığım benim bu ! Normal bir üni. olmasa da açık öğretim'den istediğim bir bölümü seçeceğim ve bu sefer aksatmadan (inşallah) sınavlarına gireceğim çünkü şu an okuduğum (hoş okumadığım) bölümü sevmiyorum ve üni.mezunu olmadığın için işte bulamıyorsun en azından kendi mesleğini yapamıyorsun.

Şimdilik bu kadar.
Saygılar..

6 yorum:

  1. seni en iyi ben anlarım sanırım. annenin yakınına taşınmak tabi ki çözüm ama asıl çözüm eşinin sana yardımcı olması. Çalışan kadına eşi yardım etmek zorunda. İnatlaşma yoluyla değil daha çözümcül olmaya çalış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım ne yaptıysam olmadı , güzellikle konuştum onu anladığımı anlattım vs ama olmadı bende böyle bi karar aldım yoksa çalışmak istiyorum . Bana yardımcı olmuyor , çok yoruluyorum o bana yardımcı olmadığı için bari ben anneme yakın oturayım en azından birşeyin ucundan tutar rahat ederim dedim ee hem taşınmıyor hemde üstüne üstlük bana yardımcı da olmuyor yapacak bir şey yok :) gün geçtikçe o kadar iyi anlayacak ki ama iş işten geçmiş olacak .

      Sil
  2. ben de 28 olcam ve de geçen ay üniyr kaydoldum tekrar:) geç değil aslında hem zaman çabucak geçiyor, ev işlerin yardım eden eş büyük nimet gerçekten, saolsun benmki hiç gocunmaz yapar; ama annem teee 13 saat ötede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten kadın çalışıyorsa eşin muhakkak yardımı olması gerekiyor yoksa kadın çok yıpranıyor . Bir de çocuk olduğunda düşünemiyorum :) bakalım Allah hayırlısını nasip etsin diyorum her zaman ..

      Sil
  3. Ah kuzucum ah benim anne ankara da ben antalya da . Eş desteği cidden önemli bazen ben çok darlanıyorum ütü falan yapmıyorum eşim girişiyor ütüye çünkü giyecek bişi yok :)) Hoş yap desem yapar ama şu soralar o çok daha yoğun bnden :( Sen yinede bi yolunu bul eş desteği olmadan iş olduğunda falan çok bunalıma girersin.

    Bu aradaaa Antalya ya bile kış geldi 15 gündür sabahları klimadayız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma şimdi yeni başlayacağım işin şartları iyi ama çalışma saatlerinden dolayı sabahın bir köründe çıkıp akşam herhalde saat 19:00 da gelirim diye düşünüyorum . Söyledim zaten Serhat'a , böyle böyle diye bakalım ilerleyen zamanlarda göreceğiz :)
      İstanbul'a kar yağacak diyorlar salı günü işe başlamadan göreyim bari nasıl olacakmış :)

      Sil

Share