16 Mayıs 2017 Salı

Öyle böyle geçiyor günler..


Bu yıl da Anneler gününde yine her sene olduğu gibi Anneannem de toplandık yalnız bu sefer misler gibi bir kahvaltıya dahil olduk. 

Daha önceden planlanan bir durum olduğu için herkes saat 13:00'da toplanmış oldu kahvaltı o saate mi kalırmış demeyin biz geç uyandık zaten ☺


Kocamın da DJ'lik işleri başladı iki haftadır hafta sonları bir sabahtan 2-3 saat görüyorum bir de gece 1 saat..Adam iki iş birden yapıyor bense hala daha güzel bir iş bulamadım :( üzülüyorum da o çok çalışıyor ben böyle evdeyim , hayır evde durmakta artık iyice sıkıyor beni. Bir iş beğeniyorum sonra bakıyorum ya uzak , ya hafta sonu var , ya çalışma saatleri uygun değil ne bileyim Allah büyük diyorum kaderim de hangi iş varsa o olsun diye sürekli dua ediyorum.


 Bazen insanlar köprüye çıkıyor ne bileyim apartmanların çatılarına çıkıyorlar ya işsizlikten , gerçekten onların ruh halini daha iyi anlıyorum çünkü bekar değilim artık evliyim ve sorumluluklarım arttı ilk 10 ay işsizlik maaşım varken çok rahattım ama şimdi tek eşimin çalışmasıyla bu devran dönmüyor hayat standartlarım da düşüyor " hadi gel şuraya gidelim , şurayı gezelim , şunu alalım " v.s. bile diyemiyorum zaten eşim evcimen bir adam , benim baskım olmadan bir yere gitmez ama şimdi sırf ona masraf olacak diye kendi hayat standartlarımı düşürüyorum. Kafama göre para harcamayı özledim , telefonum bozuk kameraya giriyorum donuyor fotoğraf ve video çekemiyorum , biriyle telefonla konuşurken bir bakıyorum kafasına göre birini arıyor , biri beni aradığında donuyor cevapla kısmını kaydıramıyorum telefonun tepesine basıp kapatıyorum yaptırmaya versem ne kadar para isteyecekler bilmiyorum bir de şu an yaptıramam da yedek telefon lazım iş görüşmelerine gidiyorum her an arayabilirler v.s.. Bende bir liste yaptım çalışmaya başladığım da neler alacağımı , neler yapacağıma dair umarım en kısa zamanda çalışmaya başlarım.


Allah'tan oğlum var da evde arada ses oluyor bana .. Islık çalıyor,kafasını sallıyor ki o zaman alıp ısırasım geliyor (yukarıda ki videoda da görebilirsiniz ), babacık cici kuş diyor bazen de aşkım demeye çalışıyor , hele en komiği gel gel gel demesi öyle de demiyor ge ge ge diyor o kadar komik söylüyor ki biz her duyduğumuzda nasıl gülüyoruz ☺şarkı çalınca ötmeye başlıyor eşlik ediyor özellikle " Gece gölgenin rahatına bak " da deliriyor ☺

Kısacası öyle böyle geçiyor günler..
Saygılar..

2 yorum:

  1. Hakkında hayırlısını diliyorum yağmurcum.Seni mutlu edecek bir iş diliyorum en çok :) Anneler günün de harika geçmiş seninkine benzer yaşadım bende toplanıp kahvaltılar falan yaptık bugünler böyle geçicekse iyi ki var diyorum yoksa para tuzağı diye düşünüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun tatlım :) bende bir gün işe başladım diye yazı yazmak istiyorum ama inşallah güzel bir iş olur . Artık bi yerde başlayıp orada uzun süre çalışmak istiyorum hoş ilk işimde de öyle oldu en azından kafama yatan bi iş olursa emekli olana kadar çalışsam yeter :)

      Sil

Share