31 Mayıs 2017 Çarşamba

Artık İŞ'e kesin başlıyorum..!

Normalde bugün işe başlayacaktım ama perşembe gününe kaldı daha doğrusu ben öyle biliyorum çünkü daha işveren firma beni aramadı ☺ Aslında benim için daha iyi oldu ne kadar geç o kadar iyi en azından hafta sonuna yakın bir dilimde başlamak daha güzel olacak diye düşünüyorum.Perşembe günü başlarsam ilk iki gün öğrenme aşaması olduğu için o iki gün bana göre yoğun geçecek sonrasında hafta sonu tatili olacağından kafam biraz rahatlamış olur. Heyecanlıyım, o bir hafta çalıştığım yere o kadar alışmışım ki vedalaşırken herkesten çok güzel şeyler duydum "bana alıştıklarını " söylediler insan kaynaklarında ki bayan ise" çok alıştık , hep aklımda olacaksın " dedi insan sevdiği işi yapmalı evet o ayrı ama sevdiği ortamda da çalışmalı. Sıcakkanlı , iyimser , yardımsever insanlarla çalıştıktan sonra işini de sevmeye başlarsın umarım diğer iş yerinde de aynı sıcakkanlılığı aynı yardımseverliği görürüm bir de burası yeni açılacak bir yermiş en azından alışma sürecim daha kolay olur diye düşünüyorum yani ben öyle düşünüyorum ..


Çalışmayı istiyor muyum istemiyor muyum bunda kararsızım biliyor musunuz ? Sabahları kalk erkenden işe git , oranın bir ton yoğunluğunu çek sonra eve gel evde çalış galiba bu yüzden pek istemiyorum çünkü geçen hafta çalıştığımda biraz zorlandım eve gelip evde de çalışmak yorucu oluyor ve inanır mısınız uykum bile erkenden geliyor eşime diyorum " ben yatıyorum gelirsen gel " diye kafayı koyunca da küt diye uyuyorum.Tabii bu vücut alışmış 1 sene 2 aydır geç uyumaya geç uyanmaya yorgun düşünce küt diye uyuveriyorum. Bir yandan da çalışmak iyi geliyor o bir hafta çalıştığımda bile kendimi dinç hissettim, ee para kazanıyorsun kendi paran hayat standartlarını yükseltiyorsun bu sayede bir şey alacağın zaman iki kere düşünmene gerek kalmıyor ihtiyacınsa alıyorsun.



Benim tek sıkıntım yola giden para günlük 8 TL gidiyor eve gelince de bakkala uğra ekmek al falan derken 9 TL gidiyor . 20 günden hesaplarsan 180 TL gidiyor ay da 21-23 gün ne bileyim verdikleri yol parası gerçekten de yola gidecek ,  verdikleri yemek parası da nakit olacak. Hadi şimdi Ramazandayız , geçen hafta çalıştığım yerde mikro dalga vardı evden götürüyordum ısıtıyordum burada öyle bir imkan olacak mı ki olması lazım çünkü verecekleri yemek parası 200 TL ve oralarda öyle ucuz yerler yok hatta etrafta yemek yenilecek yerler bile yok dışarıdan sipariş veriyorsun..Geçen ilk iş günümde sipariş verdim (Ramazandayız diye ne sipariş verdiğimi yazmayacağım) 13.50 TL verdim küçücük bir şey hem doyurucu değildi hemde pahalı evden götüremezsem günlük 10 TL'ye hayatta yemek bulamam , bulsam da doyurucu olmaz. Kafamda karışık hafta sonu olmaması , resmi ve bayram tatillerinde kesin izinli olacak olmam beni motive eden tek şey oldu yani bu işi isteme sebebim bunlar oldu açıkçası.Hala iş arama sitelerinde CV'm aktif durumda pasif etmedim belki evime yakın , şartları burası gibi olan bir yer olursa oraya geçerim diye düşünüyorum iki vesait olmasaydı iyiydi yoksa yol kasmıyor beni ayakta gidip geliyorum o ayrı da en azından öyle trafiğe girmiyorum o yönden sıkıntım yok..


Hayırlısı buymuş diyorum çünkü öyle bir zaman da aradılar ki beni gerçekten artık ümitsizliğe kapılmıştım , her yerimde sinirden stresten sivilceler çıkmıştı Allah o anda bir kapı açtı ve bu işi karşıma çıkardı o da olumlu oldu.. Ümraniye de ki o iş olsaydı o kadar mutlu olacaktım ki anlatamam size ya herkes " umudunu kes bence" diyorlar ama ben hala umutluyum o iş ilanı hala açık farklı şehirlere almışlar ama sadece Ümraniye kalmış alınmadık bu mübarek günlerde aklınızın bir köşesinden benim de adımı geçirirseniz , bu işin olması için (hayırlısıysa) dua ederseniz inanın çok mutlu olacağım bende sizlere dua edeceğim..

Bu arada sağlık ocakları işe giriş raporu neden vermiyor yada benim gittiğim mi vermedi ? Haberiniz olsun arkadaşlar , işe giriş sağlık raporu için (belirli yerler var bizim burada hemen vardı ) 45 TL ödedim akciğer filmi için de 30 TL verdim yahu zaten işsiz insanlarız 75 TL verdim ya hadi Allah'a şükürler versin onu verecek durumdayım ama durumu olmayan ne yapsın be mübarek. Evlilik için sağlık ocağından almıştım demek ki işe giriş için mi vermiyorlar çözemedim..

Saygılar..

6 yorum:

  1. Bende çalışmayı sevmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışınca çalışmak istemiyorsun , çalışmayıncada çalışmak istiyorsun ilginç bi durum :) Allah sevdiğimiz işleri karşımıza çıkarsın ..

      Sil
  2. Valla kuzu ben çok çalışmak istiyorum ama sevdiğim bir işde ya da nebilim hafta sonu olan , milli günlerde izni olan , bayramlarda , yılbaşında izinlerimin muallakta olmaması falan filan. En azından senin gibi motive eder bu şeyler beni :( Mutsuz gelip gidiyorum bakalım bugün tam 1 ay oldu başlayalı ... Şükür 2 haftadır hafta sonum oldu.Seninde hakkında hayırlısı olsun hep kuzu şartları tam olan bir yer karşına çıkar inşallah ve inşallah bu yeni ortamında seni mutlu eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin tatlım benim .. biliyorum bende ilk işimde aynen senin gibiydim hafta sonum muallakta , resmî ve bayram tatillerim muallaktaydı hatta vardiyalı çalıştığım dönem bayramda , resmî tatillerde vs hep çalıştığımı biliyorum . Hoş vardiyasız çalıştığım sabit giriş çıkışımda da muallaktaydı yine , son gün öğreniyordum herşeyi .. hakkımızda hayırlısı olsun bu mübarek günlerde Allah gönlümüzden geçeni nasip etsin canım..

      Sil
  3. Kuzuuuuu naptın nasıl gidiyor ikimizde uzak kaldık buralardan ^_^ Şimdiden iyi bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım ya vakit bulup giremiyorum daha işe bile başlayamadım ki bayramdan sonra başlıcam gibi gözüküyor . Malum ramazan olunca misafir ağırla , misafirliğe git derken bi fırsat olmuyor bloğa girmeye :) sana da iyi bayramlar Can'ım.

      Sil

Share